22.12.08

:: Gleichschaltung gegen die Untermensch ::

En rellación con esta paradoxa de la so historia, abondos inteleutuales norteamericanos falaran de “Herrenvolk democracy”, esto ye, de democracia sólo pa “señores” (por usar una expresión de la mena d’eses a les que Hitler yera aficionáu) (Berghe 1967; Fredrickson 1987). Una clara llinia de demarcación ente blancos, per un llau, y negros ya indios per otru, promoviendo rellaciones afitaes na igualdá dientro la propia comunidá blanca. Los miembros d’una aristocracia de clase o color tendíen a considerase “iguales”; la desigualdá impuesta a los escluyíos ye’l reversu d’esta rellación afitada na igualdá ente aquellos qu’exercen el poder pa escluyir “inferiores”.

Domenico Losurdo
Guerra preventiva, americanismu, antiamericanismu. Metaphilosophy, Vol. 35, Nº 3, April 2004

Versión Orixinal. Untermensch: falantes d’asturianu.

- Xuan Bello: Un asturiano falante, ¿nun tien los mesmos derechos qu'un castellano falante?

- Fernando Lastra: Non. Xurídicamente non.

- Xuan Bello: ¿Quier dicir que mio buela, que namás fala asturiano, tien menos derechos que dalquién que fale castellano?

- Fernando Lastra: Non. Tien los mesmos derechos. Lo que pasa ye que cuando fale cola alministración necesariamente tendrá que falar en castellano. ¿Ye eso una merma de los sos derechos? Ye un condicionante. Simplemente tien que falar en castellano.

- Xuan Bello: ¿Y si nun puede?

- Fernando Lastra: Tien que poder.

Entrevista de Xuan Bello (escritor y periodista) a Fernando Lastra (portavoz del PSOE na Xunta Xeneral del Principáu d’Asturies) en Les Noticies, 18 d'avientu de 2008.

V.1.0. Untermensch: negros.

- Xuan Bello: Un negru, ¿nun tien los mesmos derechos qu'un blancu?

- Fernando Lastra: Non. Xurídicamente non.

- Xuan Bello: ¿Quier dicir que mio buela, que ye negra, tien menos derechos que dalquién que seya blancu?

- Fernando Lastra: Non. Tien los mesmos derechos. Lo que pasa ye que cuando trate cola alministración necesariamente tendrá que ser blanca. ¿Ye eso una merma de los sos derechos? Ye un condicionante. Simplemente tien que ser blanca.

- Xuan Bello: ¿Y si nun puede?

- Fernando Lastra: TIEN que poder.

V.1.1. Untermensch: muyeres.

- Xuan Bello: Una muyer, ¿nun tien los mesmos derechos qu'un home?

- Fernando Lastra: Non. Xurídicamente non.

- Xuan Bello: ¿Quier dicir que mio buela, que ye muyer, tien menos derechos que dalquién que seya home?

- Fernando Lastra: Non. Tien los mesmos derechos. Lo que pasa ye que cuando trate cola alministración necesariamente tendrá ser un home. ¿Ye eso una merma de los sos derechos? Ye un condicionante. Simplemente tien que ser home.

- Xuan Bello: ¿Y si nun puede?

- Fernando Lastra: TIEN que poder.

Y asina podríemos seguir ad infinitum, como bien diz VeritasEtSeveritas.

La persabida y percoherente política doctrinaria y unitaria del Partido (Nacional)Socialista Obrero Español (gleichschaltung), perafita d’esta miente la desigualdá impuesta a los “inferiores” (untermensch), esto ye, a los escluyíos (ausgeschlossen) falantes d’asturianu; esos mesmos a los que Lastra acusa nesta entrevista de querer vivir “solos nel monte” -fuera la sociedá-, cargándo-yos asina como que nun quier la cosa con tola responsabilidá de la so (auto)esclusión social; esto ye, cola responsabilidá de la so anunciada (¿seique postergada... yá cercana?) muerte social. Una maniobra mui del gustu nazi. Mesmo que fizo Heinrich Himmler col so discursu de Posen, nel qu’informó a los empresarios y altos oficiales civiles y militares de les SS, involucrándolos como cómplices, espardiendo pente ellos la responsabilidá sobre la Solución Final na que trabayaba.

Como diz VeritasEtSeveritas, la gravedá de les declaraciones de Lastra, la amuesa pública y arguyosa de convicciones fascistes y antidemocrátiques, del so caciquismu paternalista, el so descaráu y manifiestu desacatu al bloque de constitucionalidá que sofita l’ordenamientu xurídicu ye, a cencielles, apavoriante. Y lo que más mieo-y mete a ún pela cabeza, ye qu’un puntu como esti detente responsabilidaes públiques, soltando pela boca coses como éstes:

- Fernando Lastra: Yá, pero yo faigo política. Sí, ehí ta la sociedá catalana, la sociedá belga. El problema ye quien controla depués les acciones d'individuos que consideren que tienen un derechu (y puede que lo tengan, si-yos lu reconocemos xurídicamente). Nun soi tan optimista como usté: la oficialidá (lléase, sigún la versión escoyía: “la igualdá ente negros y blancos”, “la igualdá ente homes y muyeres”, etc...) acentuaría'l conflictu. Nun tengo nenguna razón pa ser optimista nesti tema. Nun creo qu'esti conflictu vaiga resolvese en términos racionales.

- Fernando Lastra: Claro. Si la nuestra posición política nun ta a favor de la oficialidá, nun podemos por coherencia facer un reconocimientu esplícitu de la oficialidá. El Tribunal Constitucional reconoz que puede haber una oficialidá de facto (lléase, sigún la versión escoyía: “una igualdá de facto ente negros y blancos”, “una igualdá de facto ente homes y muyeres”, etc...). Yo nun toi d'alcuerdu. Por eso nun soi partidariu de facer determinaes coses con esti marcu llegal. Yo nun soi partidariu nin siquiera d'una oficialidá (igualdá) de facto, salvo que lo sía de iuris.

Énte too ello, apunta VeritasEtSeveritas que pa Lastra, los mandaos del Conceyu d'Europa -nel que ta'l Tribunal Européu de los Derechos Humanos- son opiniones; los derechos civiles son conflictivos si se reconocen; les Lleis deben aplicase con más o menos intensidá; el reconocimientu xurídicu de derechos de facto ye violencia y atenta contra la dignidá de les persones... Empapizáu cola fedionda doctrina de los nuesos particulares Furchtbare Juristen, abellugáu tres de la impunidá que-y dan les sigles del poder, el discursu que trescala de les sos declaraciones zusmia tanta soberbia, depotismu, despreciu a la ciudadanía, el persabese percima la llei y de los homes, tanta zorronería, tanta incultura, tanta falta d’educación, tan poca prudencia y tanta falta d’empatía como pudiera tener un sociópata. Dexa a ún xeláu. Neto qu’Ayalgueru, entrugámonos ónde aparte d’Asturies, puede un cargu públicu dicir coses tales ensin consecuencia dala...

A nós, como a VeritasEtSeveritas, l’exemplu la güela de Xuan Bello fainos pescanciar el deber que tenemos pa colos nuesos mayores y pa con tolo qu’ellos encarnen. Al sentir esti discursu impúdicu rescampla'l verdaderu oxetivu de la vida; y perfacemos promesa de guardar estes pallabres no más fondero de les nuestres coraes. Y fadremos d’estes pallabres fierro. Y cabruñarémosles.

2 Comentarios:

Anonymous Anónimo said...

Ta tán axeitada la to demostración de lo calcao del pensamientu del Sr. Lastra al del Partíu Nazi que da respigos... Amás, dalgo que nun destaquemos d'esta entrevista y que tu señales equí perbien ye que nella Lastra defende idees que van escontra de lo qu'él, como voceru parlamentariu, "ye": son anticonstitucionales (ver l'Art. 14, el 20 o el 3) y incumplen la llei vixente (Artículu 4 de la famosa Llei 1/1998 de 23 de marzu)... pero como él diz les lleis son "opinables" y puen aplicase con más o menos intensidá, lo que mos amuesa too lo que ye pa él la política...

Mui d'alcuerdu amás col to comentariu del cachu de "solos nel monte", símbolu perfeutu del so pensamientu. Repara amás, en qu'esi envís "urbanita" que garra la so metáfora nun ye casualidá. Nesa imaxe tán somorguiaes munches conceiciones del progresu y el poder (y la teunoloxía, la globalización, la cultura, el centralismu...) propies d'eses ideoloxíes paternalistes y totalitaries que representa Lastra. Asturies ye'l monte.

Polo demás, presta ver que na rede hai camín pa encadarmar la reflexón, la conciencia y la resistencia énte estes coses. Un saludu y a siguir nella.

6:02 p. m.  
Blogger Lluis de Turiellos said...

Esti sistema como tantos dayuri otorgóse y fíxose dende arriba. Al empar ígüáronse los calces que faen el so poder intocable. Pues pasar cien años votando y participando nel so sistema y viendo como los Lastras siguen ehí inamovibles. Por muncho que participemos nel sistema los negros namás que vamos escoyer qué blancos nos van frayar. La manera d'opone-yos resistencia ye articulando la nuestra sociedá alternativa y los nuestros sistemes alternativos (políticos, culturales, sociales). Namás cuando heba un equilibriu de fuerces tarán dispuestos a dialogar con nosotros. Nun se trata de participar nel so paripé, sinón de resistir y oponese a él construyendo el nuestru propiu espaciu.

8:05 p. m.  

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